i'm dreaming my days away

Vardags 2009-01-20 08:17:33

Hey.
Just nu sitter jag hemma hos sara medans hon klär på sig.
Jag är kär i hennes tangentbord, hihi, det är jätte skönt!
Vi ska nog snart knalla till skolan, om sara bilr klar någon gång.
Idag slutar jag vid halv fyra, eller det beror på hur snabb jag är.
Ska på läxläsning för jag är inte klar med ett so arbete, men jag kommer nog bli klar väldigt snabbt.
Sen ska jag vara med sara och jag har ingen aning vad vi ska hitta på.
Blir väl att blogga lite mer ikv, ska också försöka få in med header här.
Får se hur det går.
Jag räknade föressten ut i morse att det bara är 150 dagar till sommarlovet, yeah!
Men i skolan är det mindre, det där är alla dagar hähä.
Nu ska vi kila till skolan, pusshadet!


Kommentarer
Postat av: ebba

LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET!

vill ha sommar NUU :) <3

2009-01-20 @ 17:37:49
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är inte sölig :D:D:D:D hihi, sommar <33333

2009-01-20 @ 21:46:24
Postat av: annabjörkman

bra blogg du har moa! :D <333

2009-02-02 @ 17:21:40
URL: http://www.annaburkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0