does days are gone..

Vardags 2009-01-21 22:05:33

hejsan.
idag hade vi musik elevens val, det var kul.
vi var i två grupper och min grupp körde låten "burning love", jag sjöng.
i början tyckte jag att låten var rätt trist, men det blev kul när vi väl kom igång.
när jag kom hem gick jag ut med hunden och sen datorn.
satt i vent haha, det var skojj, jack och marcus hjälpte mig att ladda ner det.
sen kom sara, vi skulle egentligen plugga matte, men vi satt i vent ist.
sara fick du utbrott på alen och alla som vi pratade med haha!
när sara gick hem pluggade jag matte, gick bra, det är enkelt.
tror provet imorgon kommer gå helt okej.
sitter fortfarande i vent, men jack, marcus och petter för wc3 och dissar mig, så jag har inte så kul.
dom är inte alls sociala, säger kankse "moa, har du dött eller?" och sånt.
btw, jag och marcus är gifta hahahahaha :)
aja, nu ska jag göra mig i ordning för kvällen.
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0