close your eyes, clear your heart

Vardags 2009-01-19 16:42:57
yå!
nu har jag bytt tillbaka till blogg.se.
känns bra, och ska inte bli något mer bytande för min del.
gick till skolan med sara och vi kom nästan försent, haha.
saras fel x)
första lektionen var matte, ska ha prov på torsdag.
så vi repeterade ganska mycket.
tror det kommer går helt okej på provet.
sen var det so, det var inte kul.
vi fick se film och så.
egentligen skulle vi gå till halv fyra men våran eng lärare är sjuk så vi fick två timmar hål.
och sen skulle vi komme tillbaka för att ha spanska halv tre.
men jag, sara och ebba gick till våran spanska lärare och pratade med henne.
så övertalade vi henne att vi inte behövde gå på spanskan.
YES! (H)
lite glada vi blev, så vi slutade 12.15!
men vi fick läxa som vi behövde göra.
efter skolan var jag med sara, vi tittade på film.
good luck chuck - en bra film, finns bättre, men ganska söt ändå :)
vid halv fyra for sara, hon skulle till sjukgymnasten.
så nu sitter jag här och har lust att gå ut.
men pappa är ute med hunden.
jag vill gå på isen, hihi.
jag frågade sara om hon ville gå med mig, så får se hur vi gör.
ska snart göra en ny header och se om jag får in den här.
jag avslutar med en bild, pusss!


moa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har grymt fin blogg sötnos!

pussva!

<3

2009-01-19 @ 19:11:30
Postat av: mollimus @ bedebe

MOA E SÖT SÖT SÖT <3

2009-01-19 @ 21:21:45
URL: http://killtheproblems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0