keep shining, keep smiling

Vardags 2009-02-19 18:49:24
Sitter här och snörvlar och hostar. Det är inte så kul, min förkyldning har bara blivit värre sen jag kom hem. Det är väl för att det är så himla kallt här antar jag. Det var - 26 igår. Fyfan alltså. Igår var det första dagen i skolan efter semestern, det var helt okej. Hade massa so, vi har börjat med Europa. Inte roligt. Efter skolan var jag med ewelina, vi gick till mormor. Där pluggade vi so, för man skulle bli klar med Eurpoa arbetet idag. Sen åt jag middag där och sen for jag hem. Fortsatte att plugga so och blev klar. Sen satte jag mig vid datorn och så.
Idag gjorde vi inget speciellt i skolan. Tittade på "Goal". En engelsk tv serie, det är ganska bra. Bilderna från teneriffa kommer imorgon eller senare ikväll. Är på en annan data just nu. Skulle egentligen ha varit med Emma spansk och Amanda sellberg ikväll, men kände mig så hängig så jag orkade inte. Hoppas på att vi ses någon annan dag snart. På lördag ska jag och Ebba på bio, ska se "Bedtime stories" den verkar helt rolig! Ska fortsätta titta på tv nu, pusssar!

Kommentarer
Postat av: saraj

härmis.

nästan.

tihi.

du skulle ju se den med mig och ida?

men orka.

puss.

2009-02-19 @ 19:24:18
URL: http://sarajjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ily <3333

2009-02-19 @ 19:24:31
Postat av: saraj

Blogg?

Få hem Eltandborste + borsthuvuden

Eltandborste hem till dig för 81kr



Pizza ikväll?

Hemkörning - Kortbetalning Beställ enkelt!

2009-02-19 @ 19:27:00
URL: http://sarajjohansson.blogg.se/
Postat av: saraj

Hårförlängning hemma?

Vi har Nordens billigaste kit för hårförlängnigar - köp ditt idag!



Veronica Maggoios Blogg

Läs Veronica Maggios Blogg " Inte Viktoria DiMaggio!

2009-02-19 @ 19:30:00
URL: http://sarajjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sara, vilken reklamisare du är. haha XD

2009-02-19 @ 21:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0