teneriffaa!

Resor 2009-02-17 20:54:05
Jag är hemma nu efter en helt underbar vecka i teneriffa. Vädret har varit bra, soligt i fyra dagar och mulet två. Brände mig rejält en av dagarna. Men jag har inte blivit nå brun, jag blir aldrig det. Jag köpte faktiskt jättelite saker, men det fanns inte så mycket affärer. Köpte en jeans kjol, ett armband, frimärken och vykort sen inget mer. Tog väldigt mycket bilder också. Det kommer några stycken. Några vi känner som heter Lollo och Bengt som vi träffade nästan varje dag. Mamma köpte en under vattens kamera till mig och min lillebror Filip, så vi tog massa knäppa bilder. Har ingen aning hur dom blev, ska framkalla dom senare. Vi badade varje dag. Poolområdet var jättemysigt. Det fanns tre olika poolar, alla var uppvärmada så det var riktigt skönt att bada. Vi hade all inclusive så vi åt på hotellet. Det kändes som att vi åt jättemycket helatiden haha. Men det var god mat i alla fall. Hotellet vi bodde på var för 65++ i ålder. Så det jag massor med gamlingar där. Men det var rätt lugnt i alla fall. Några barn fanns det. Vi stannade ganska mycket på hotellet och gick inte så mycket på stan och så. Det fanns inte så mycket att se. Nu kommer bilder. Puss!
Det tog ett år för bilderna, så jag laddar upp dom imorgon istälelt. Ni får i alla fall en bild på utsikten från hotellet.


Kommentarer
Postat av: ebba

du är säkert lite brun iaf ;)

åh, vill oxå åka nånstans däre är varmt :) <333

2009-02-17 @ 21:08:25
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: annabjörkman

kul att du är hemma, vi måste ses snart! :D<3

2009-02-18 @ 12:01:19
URL: http://www.annaburkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0