dream a little dream of me

Vardags 2009-02-28 12:28:02
Igår var det sista skoldagen innan lovet, fy tusan så härligt! Behövde verkligen lov. Hade även träning igår, det var väldigt skönt. Har inte varit på träningen på tre veckor kanske, för jag har varit förkyld åde. Ikväll ska ewelina sova här, vi kommer ha hur kul som helst, som alltid! Vi ska köpa b&j och energidrickor hihih, jag kommer vara vaken hela natten, ni borde bara veta hur speedad jag blir av energidryck. Det är väldigt roligt. Vi ska väl se film och så. Ska gå och äta frukost nu, sitter fortfarande i pyamas, puss!

Tack Marcus, för att du alltid finns där för mig, kan verkligen lita på dig. <3
Tack Jack, för att vi är vänner igen, jag har verkligen saknat dig <3

Kommentarer
Postat av: l

hhur kan man fixa så att man får header?

2009-03-01 @ 17:22:06
URL: http://liiisar.blogg.se/
Postat av: ebba

moa, min bästa vän ;) <333

2009-03-02 @ 19:09:36
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0