free fallin'

Musik 2009-02-04 19:37:06
Hejhej, det var några dagar sen jag skrev, men jag har inte haft orken att sitta vid datorn. Har varit en hel del i skolan också. Imorgon har vi engelska prov, man ska kunna hela 166 glosor! Jag kan dom flesta, har pluggat ganska mycket så. Sitter för tillfället och pluggar på glosorna, går dåligt haha. Vad regering heter på engelska glömmer jag bort helatiden. Men i alla fall, idag var det skola som vanligt, sen var jag med Ewelina och Johanna, vi hann knappt göra något för vi slutar så sent. Sen gick jag hem och åt middag, sen har jag tittat på tv och läst Okej, jag tycker inte om den tidningen längre, dom skriver om så tråkiga band/artister. Dom borde skriva om håkan och sånt. Men icke. Och nu sitter jag här. I söndags var jag ju på bio. Såg " I taket lyser stjärnorna " - en helt underbar film! men super sorglig, grät jättemycket, tror aldrig jag har gråtit så mycket åt en film någon gång. Det rekommenderas stark som fan! Den är lika bra som twilight ju :'o. Och då måste den var asbra.
Ja, som ni märker tycker jag den är jättebra. För ett tag sen hade jag ansiktsmask, superskönt. Det var en sån man bara drog bort, det kändes roligt hähähä. Men huden är alldeles mjuk, så den fungerade bra (y)
åh, jag älskar "free falling"!
ni får den här, ska fortsätta med mitt pluggande nu puss!



Kommentarer
Postat av: ewe

min låt ^^

2009-02-04 @ 22:02:37
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: saraj

men skriv oftare bulle. :o

2009-02-06 @ 18:36:55
URL: http://sarajjohansson.blogg.se/
Postat av: vicky

haha såg du mej skejta förbi nå i den filmen? va med som statist o skejta förbi där nån gång på nån skolgård ;D

2009-02-06 @ 23:13:06
URL: http://yaaydude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0