sommar för en vecka!

Resor 2009-02-09 22:31:43

Imorgon bär det av till teneriffa. Ska bli super härligt. Planet går halv fyra, så jag kommer till skolan. Hinner säga hejdå till dom flesta. Nog för att jag ändå kommer sakna massa folk men ja. Skönt att få komma bort från skolan ett tag och bara ta det lugnt! Hoppas på att shoppa mycket nytt. 20 grader och sol är ju inte så illa direkt. Kankse skickar vykort, får se. Men bara så alla vet att jag far imorgon. Kommer nog inte att uppdatera på bloggen i veckan, eller det beror på om det finns någon dator på hotellet. Kommer i alla fall hem på tisdag och då kommer ett inlägg med massor av bilder och sånt. Hoppas ni har det lika trevligt som mig, pusss! :)

/ m


Kommentarer
Postat av: saraj

a kåmmär sakna däjj

2009-02-10 @ 11:36:25
URL: http://sarajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0