marcus stedmon.

Vänner 2009-02-09 21:29:57

Marcus är en trevlig typ på femton år, han fyller sexton den 22 december. Han går i åttan, men egentligen ska han gå i nian, men han gick typ ett år extra på dagis eller något sånt. Han har rolig humor haha, skrattar mycket åt honom. Han nöter även låten "under cover penis lover" och jag hatar den, och han vet om det! Bara för att retas sjunger han den 24/7 i skype. Skype gillar han föressten också, men han gillar nog vent ännu mer. Fast han sitter ändå i skype och snackar. Han säger att han är blyg, men det tycker inte jag att han är. Han är väldigt mysig thih. Jag lärde känna han förra sommaren, så har snart känt honom i ett år. Vi umgicks endel på sommaren, jack hans bästavän var också med oss. Nu umgås vi inte så mycket längre, träffas på skolan åde. Ganska tråkigt ändå. För marcus är väldigt snäll. Han säger också att han ska lära sig free fallin' på gitarr, åh, fy så snäll han är om han gör det. Skulle bli överglad ju! Det är typ världens bästa låt, i love it! I alla fall, marcus är en sån vän som alla skulle behöva ha, finns alltid där och ställer upp, du betyder marcus! <3


by: mth


Kommentarer
Postat av: ebba

UNDER COVER PENIS LOVER :D <3

hahah

2009-02-11 @ 17:53:25
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: ewesgitarrkompis

haha, jag kan lite av free fallin' på gitarr, mihihi. (: (H)

2009-02-18 @ 22:10:44
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0