leave out all the rest

Foton 2009-02-01 15:08:57
Hej!
Igår steg jag upp klockan 05.00. Bussen till Umeå skulle gå en timme senare. Gissa hur trött jag var, kändes som att man vaknade mitt i natten ju. På bussen satt jag bredvid Ewelina. Vi hade det riktigt trevligt. Bussresan tog tre och en halv timme. Hade rätt kul på bussen, pratade med massa människor och så. När vi kom fram tittade vi när flickor 96 spealde mot cometerna. De förlorade med 11 poäng. Väldigt bra spelat! Sen promenerade mitt lag till någon grill och åt hamburgare, jag blev skitmätt. Så när vi sedan gick på ica började jag må illa av all mat jag såg. Jag köpte ett paket tuggummi. När vi kom tillbaka till hallen så bytte vi om och började värma upp. Jag kände mig jättetaggad! När vi väl började spela, så spelade vi jättebra. Låg jättelika hela matchen, men slut resultatet blev 53-32 till dom eller något sånt. Förra matchen vi spelade mot dom förlorade vi med 19-55. Så vi spelade mycket bättre och jag tyckte att det var våran bästa match vi har spelat någonsinn, för vårat försvar var jättehårt! Bra kämpat tjejer. Sen var det bara att duscha och sen hoppa in i bussen. Satt med Ewelina igen. Vi satt längst fram högst upp, för vi åkte i en dubbel buss. Satt men en tjej som hette Sohaiba.Hon var jättesnäll och vi pratade med henne helatiden haha, vi hade riktigt kul! Sen skulle vi se film "Don't mess with Zohan." Hade redan sett den, plus att busschauförren inte visste hur man satte på varken ljudet eller texten. Så vi fick se film utan ljud och text, inte så kul direkt. Men jag fick förklara vad som hände, haha. Bussresan hem var ännu roligare. Killarna gjorde "tisseblå" på varann och fjantade sig lite haha, och vi typ skrattade och hade disco. Några av killarna körde typ luciatåg? HAHAHAH! aja, mycket skratt blev det. När jag hade kommit hem var jag sjukt trött, gick och la mig redan vid tio tiden. Sen sov jag till tio eller något sånt. När jag hade gjort mig i ordning så gick jag och sara runt sjön, det var super härligt.När jag var påväg hem träffade jag Ewe på vägen, vi bestämde oss för att vi skulel gå på bio ikväll. Vi ska se "i taket lyser stjärnorna". Har läst boken och den är undebar, så får se hur filmen är då. Skirver hur den var senare ikväll då, om jag hinner. Det blev ett ganska långt inlägg, hoppas ni orkar läsa allt! Njut av härliga bilder. Pussar!




Kommentarer
Postat av: ebba

fina bilder! :) <333

2009-02-01 @ 17:58:47
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/
Postat av: ewe

det var ju askul där! :)

2009-02-01 @ 21:59:15
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0