Tema jul!

Vardags 2009-12-11 18:53:36
Idag hade tema jul på skolan. Då bakade vi pepparkakor, tittade på film, lekte olika lekar, tittade på innebandy också hade vi ju såklart luciatåg. Blev rätt så nervös, men allt gick jättebra. Och solot gick toppen som tur var! Efter skolan var jag med Johanna, vi bänkade oss framför tv:n och slog igång ett avsnitt av O.C! Underbart bra serie.

Ikväll blir det att titta på idol finalen. Och jag verkar vara ensam om att tycka att Calle ska vinna! Eller är det någon som håller med mig? Tycker att Calle är med udda och jag gillar det. För det var ju helt solklart att Erik skulle komma till finalen. Han är en såndär "typisk" idol vinnare.

Ha en jättebra kväll!

riktigt dålig bild.. men två helt underbara tjejer!


helt seriösa tärnor har vi här!

Kommentarer
Postat av: malin :)

CALLE SKULLE VUNNIT!

2009-12-12 @ 16:54:58
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0