Långt inlägg!

Vardags 2009-12-10 22:43:16
Hejhopp! Jag är fortfarande vaken, fast vill gå och lägga mig. Men det får jag inte. Jag måste vänta på att tvättmaskinen med mitt lucialinne i har gått färdigt. Sen får jag gå och sova! Dock är det inte så länge kvar, tio minuter.

Idag var jag och tog andra sprutan mot livmoderhals cancer. Den här gången lyckades jag att inte svimma. (!) Tror att jag glömde att andas förra gången. Men det gjorde mycket ondare nu. Är öm i armen, det var jag inte förra gången. Jag hoppas det går över till imorgon! Efter jag hade tagit sprutan så for jag, mamma och mormor till storheden. Jag köpte inte så mycket där, en deo och tuggummi.

Som jag skrev tidigare väntar jag på att mitt lucialinne ska tvättas klart. Vi har nämligen lucia tåg imorgon med skolan. Det ska bli kul! Men kommer nog att vara nervös, ska sjunga solo och läsa en dikt. Egentligen borde jag inte vara nervös, för allt kommer att gå bra.. Hoppas jag i alla fall.

Men nu ska jag gå och se om tvättmaskinen är klar. Godnatt på er!


muummmmms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0