Godnatt!

Vardags 2009-12-08 22:10:12
har inte hunnit uppdatera förrän nu. Hade skola till halv fyra, sedan umgicks jag med Johanna och Ewelina. Efter det åt jag middag och sen for jag på en en juluppvisning i kyrkan som min syster var med i. Var riktigt bra! Nu på kvällen har jag pluggat, har så mycket att plugga att jag blir helt frustrerad. Känns inte som att jag kan någonting på kemi provet vi har på torsdag. Men ska plugga mycket imorgon och hoppas att det fastnar.

Jag är supertrött nu så jag ska krypa ner i sängen. Godnatt på er! Mer uppdatering kommer imorgon.


Kommentarer
Postat av: fanny

vilken fin blogg du har ! :D

2009-12-09 @ 14:46:30
URL: http://anotherstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0