Beep-testet.

Vardags 2009-12-07 20:03:59

Hej!
Det här dagen har gått riktigt fort tycker jag. Har gjort bort ett av tre prov som jag ska ha i veckan. Nämligen spanska provet, känns skönt. Hade basket träning klockan fem. Vi gjorde beep-testet. Då ska man springa mellan två linjer. När man hör "beep" så ska man springa till den andra linjen osv tills man inte orkar nå mer. Man måste hinna till den andra linjen innan "beepet" kommer. Det går fortare och fortare. Det är lite svårt att förklara. Men jag hoppas att ni förstår. Det låter kanske inte så jobbigt, men det var verkligen det!

Måste göra matteläxan och plugga lite till kemiprovet snart, om jag orkar.
Peace!


jag saknar kåbdalis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0