Resultatet med ansiktsmasken.

Vardags 2009-08-23 21:24:39
Just nu sitter jag och smaskar i mig godis som jag fick igår, mums hihi. Var nyss ute med mina vänner. Vi var ute och chillade. Och gud vad kallt det har blivit ute! Det är inte klokt. Det känns ju som att snön kommer snart, usch.

Slutsatts för ansiktsmasken:
- Den såg äcklig ut.
- Det var kladdigt.
- Den luktade gott.
- Man fick len hud av den.

Helt enkelt en ganska så bra ansiktsmask. Banan ska man ha om man har fet hy. Men jag vet inte om jag har det. Men jag tyckte att min hud blev mjuk och skön! Så ni kan ju testa den om ni har lust.

Kommentarer
Postat av: hochm (m)

jag vet, dom är verkligen hopplösa!

paow tycker jag däremot är helt okej.

vad var det för ansiktsmask då? den lät bra :)

2009-08-23 @ 21:34:46
URL: http://hochm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0