Ledig!

Vänner 2009-08-28 11:44:56
Goddag! Det är så skönt att vara ledig idag. Vakande vid tio och sen ringde Sara och frågade om jag ville följa på stan. Och det ville jag gärna. Så vi ska dit snart. Väntar bara på att Sara ska bli klar. Jag har precis fixat så att jag kan titta på film i mobilen. Jag laddade ner en som hette Miraklet med Henry Poole. En komedi. Och det funkade att titta på den! Helt bra ju, kan ladda ner 60 filmer.

Vet inte riktigt vad jag ska köpa på stan. Jag hoppas att jag hittar några nya kläder. För har inte shoppat nya kläder på hela sommaren! Fast det är ganska bra, för jag är rik nu! Men nu ska jag ringa till Sara. Ni får några mobil bilder, puss! ♥

Bilder från igår.


Johanna.


Moa och Johanna.


Ludvig.


Svartöstan.


Tröja lånad från Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0