2009-08-30

Vardags 2009-08-30 18:42:41
Nu är jag hemma från Ewelina. Vi höll på ett spela in i ungefär två och en halv timme! Och det blev över 100 tagningar, haha! Och bara två av dom klarade vi oss igenom hela låten utan skratt och fel. Vi hade i alla fall vädligt kul. Nu håller jag på att ladda upp videon, det kommer nog ta några minuter till.

Egentligen skulle jag vara på basketträning nu, första träningen för i höst. Men jag var inte så sugen heller plus att jag hade inte ätit någon middag och inte visste var bollen eller mina skor var. Så jag tar det nästa gång istället!

Jag laddar upp videon när den är klar. Låten blev "Behind blue eyes - Limp Biskit"!

Också vill jag bara säga grattis till Ida som blir 14 år idag! ♥

dålig bild på laget.

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, spelar du basket? Vad roligt :D



Sv: Tack :)

Jamen eller hur! Jag längtar som tusan :D

2009-08-30 @ 19:06:17
URL: http://emmaabergstrom.blogg.se/
Postat av: ebba

jag saknar! <3

2009-08-30 @ 19:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0