2009-08-29

Vardags 2009-08-29 15:19:45
Jag och Johanna somnade jättetidigt. Vid ungefär tolv. Jag var jättetrött! Sen vaknade vi tio. När vi vaknade tittade vi film på mobilen, Miraklet med Henry Poole - Henry poole is here. Den var riktig bra. Johanna for hem alldeles nyss.

Den nya mascaran var jättebra tyckte jag. Det blev inga klumpar och ögonfransarna blev väldigt särade och långa, super bra!

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, ska nog städa lite i rummet och sånt.

Här kommer lite bilder. Iso:n på mobilkameran är ganska hög och det går inte att ta bort det. Så ni får leva med det.




jeansleggings, dålig bild.


Dagens outfit.
- Vitt linne, jc.
- Randigt linne, gina tricot.
- Jeansleggings, kappahl.

Kommentarer
Postat av: Amanda

synd att mobilkameror är så dåliga jämfört med digitalkameror :/

2009-08-29 @ 15:27:58
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: eo

vad bra att du blev nöjd med mascaran! :D

2009-08-29 @ 18:08:32
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0