you can't do anything

Vardags 2009-04-12 21:32:47
Det har inte blivit något bloggande i helgen eftersom jag har varit i fällträsk hos några kompisar till familjen och vi sov över där. Det har varit mysigt, jag har åkt skoter och fyrhjuling. Men till en helt annan sak, vi har köpt en stuga. I sandviken. Jag har inte sett stugan bara på bild. Den är väldigt söt. Vi har letat stuga i flera år och nu har vi äntligen köpt en. På tal om att köpa, jag ska troligen köpa en rosa mini laptop för mina två tusen. Inte för att det räcker med de pengarna men jag har mer. Kamera sladden är fortfarande hos pappa. Så när jag har hämtat den kommer det en rös med bilder. Jag saknar sara och ewelina. Puss!
                                                                                              

Kommentarer
Postat av: EWE

du + jag = piteå imorn = helt klart bäst! ;)

2009-04-13 @ 22:41:04
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0