let go

Vardags 2009-04-08 20:08:10
Jag känner att jag har blivit väldigt duktig på att ladda upp nu på sistone. Men datorn har varit upptagen helatiden plus att jag inte haft tid, har varit ganska mycket i skolan. Hade fysik prov idag, det var ganska klurigt faktiskt men tror ändå det gick bra. Efter skolan gick jag, ewe och marcus till svartöstaden och var med fred. Vi var ute ett tag och bara snackade. Sen gick vi in till petter och kollade på film och myste på. Sen gick jag, ewe och marcus hem igen. Det är en bra bit så vi fick mycket motion. Kom hem vid ungefär kvart över sju. Är sjukt hungrig har inte ätit sen lunch, nu ska jag gå och äta lite ica pizza, pusss!

                                                                                              

Kommentarer
Postat av: ebba

wiho, lov nu :D

2009-04-10 @ 15:55:53
URL: http://ebbaguhren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0