Pray it won't fade away

Moa gillar 2009-04-10 19:38:04
Jag funderar på att göra en ny header. Men just nu räcker inte min fantasi till det. Har försökt lite men inget blir som jag vill ha det. Ni lär väl se när det har bytts. Jag och mormor lagade middag för inte så länge sedan. Det var också ett nytt recept. Fläskfile med potatisrullar. Det var super gott! Som ni kanske har märkt tycker jag om mat. Både att äta och att laga. Att prova på nya recept är alltid kul. Något som handlar om något helt annat är bilder. Jag vet att jag inte har lagt in några bilder på rätt så många inlägg. Har inte farit till papi ännu så jag har ingen kamerasladd här. Har inga nya roliga bilder på datorn heller. Så ni får klara er utan bilder att tag till. Håller på att kika lite på tröjor på T-shirt store. Blev väldigt sugen på att beställa lite. Har rätt så mycket pengar nu. För er som inte vet det så har jag sålt mina trummor för två tusen. Jag blev lite kär i den här tröjan, nu ska jag titta på lite mer tröjor, puss!

               

Kommentarer
Postat av: EWEO

haha, grymt coolt tryck! :D

2009-04-13 @ 22:42:48
URL: http://eweo.blogg.se/
Postat av: ella

ÅH! den där testa jag i sthlm, hihi. :)

2009-04-15 @ 12:30:24
URL: http://eellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0