it doesn't matter anymore

Vardags 2009-04-28 22:05:18
Det var ett tag sen jag laddade upp, men nu gör jag det! Det var senast i söndags som jag uppdaterade och då skrev jag att jag skulle läsa och sånt men så blev det inte alls. Utan jag var med ewelina. Det var så varmt väder så vi var ut och gick runt hela skurholmen och örnäset och pratade. Riktigt mysigt! Sen kom ebba och var med oss. Vi var på väg hem till mig när vi träffade björn och fred. De skulle vara med massa andra. Så vi var med dem. Vi var ute och cyklade och hade det trevligt. Sen gick ebba hem och vi gick in till Einar. Vi hade som en fest där haha. Det var jag, ewelina, fred, björn, ludvig, oscar, andré och einar hemma hos honom. Vi spelade guitar hero, åt chips, drack dricka och myste i soffan. Det var faktiskt riktigt kul! När jag och ewelina gick där i från åt hon middag hos mig. Sen for hon hem. Det var min söndag!





Måndag: Skolan började, kändes allvarligt talat hemskt! Prov och en massa läxor bara väntar på att sätta sig på mina axlar och trycka ner dem. De har en stor börda att bära på. Hade hk läxförhör det gick bra. Sen städade vi våra kök alla lådor och skåp och alltihopa. Sen fick vi glass och maränger mums! Efter skolan var jag med ewelina. Vi pratade och myste på. På kvällen var det plugga som gällde, sen satt jag i skype hela kvällen. Jag gick och la mig sent, för sent.




Tisdag:  Skola som vanligt, hade bara tre vanliga lektioner. Sen hade vi elevensval. Jag hade musik vi sjöng olika låtar. Det var väl ganska kul. Efter det for jag till sjukgymnasten, gick jättebra, min rygg är mycket bättre nu! Sen åt jag middag och sen blev det träning. Äntligen! Var väldigt roligt. Men nu har vi typ inga träningar mer den här säsongen. Tänker börja på gym istället. Ikväll var det desperate housewives. Det är verkligen super bra! Till dig som inte följer det, rekommenderar jag det! Ikväll ska jag sova tidigt om det går. Hadet!


Kommentarer
Postat av: julia

var hk läxförhöret svårt ? :(

2009-04-29 @ 07:41:39
URL: http://julialundbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0