count to three

Foton 2009-04-01 22:25:36

Igår kväll var jag med ebba. Vi var väldigt knäppa haha. Vi camade med jack också, han är snygg sådeså. Kolla här! Vi skrattade åt väldigt knäppa saker , våran humor äger. Idag har jag varit med saraj. Vi satt vid datorn och tittade på film. The boy in the striped pyjamas. Den var sorglig men ändå bra. Den handlade om hitler och sånt.. Den rekommenderas! Nyss har jag pratat med marcus i telefon. Vi pratade typ 1 och en halv timme. Men han är helt social och om nån undrar, han är bara min kompis, en väldigt bra kompis. Vi pratade om allt möjligt. Klockan börjar bli mycket, så jag måste ta på mig pyamas och sånt. Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0