lov, lov, lov (:

Vardags 2008-02-28 20:08:35
idag har jag varit med ewelina, vi gick på stan. vi köpte inget speciellt. sen kom det två tjejer (som jag känner) och började förfölja oss ;s  omogna, or what? sen for jag och klippte mig, blev nöjd men är fortfarande ovan, sådär i början är väl alla det. För tillfället har jag extremt tråkigt, det är ingen social inne på msn heller. Ska nog gå ner och kika vad det är på tv.

Jag är ensam hemma iallfall, väldigt skön och mysigt, fast chip är också här såklart, chip är min hund :D

Det är skönt med lov, fast jag saknar sara så himmla mycket. har inte varit med henne på hela lovet, för hon ska bort helatiden. Men från söndag till måndag ska hon iallfall sova hos mig!

Nej, nu ska jag glo på tv istället.  Pusshejs ;>

Kommentarer
Postat av: saraj

hej du söte, vilken fin blogg du har :)

2008-02-28 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0