spray, spray, spray :D

Vänner 2008-04-04 22:45:49

tjollahopp!

Det har inte blivit så mycket skrivande nu på sistone, jag har glömt + att jag inte har orkat.
Men iallafall så har skolan ju skolan börjat igen, vi har ställt fram klockan och fått veta klasserna till sjuan! Våran klass ska inte splittras men det tillkommer sex stycken killar från svartöstan (jag vet vilka tre av dom är). Så det ska bli kul sen, så denna vecka har varit väldigt seg och tråkig, förutom då att vi fick veta den nya klassen. Jag har varit väldigt trött nu dom senaste dagarna, men det får man tåla. Idag hade vi engelskt grammatik prov i skolan, jag tror det gick bra! För det var SUPER enkelt. Sen hade vi lite småjobb som vi skulle göra klart och så. Efter skolan var jag med Saga, vi tränade lite på låten, men annars fixade vi med kläderna och med frisyren. Sagas mormor kom förbi och hjälpte oss med frisyren, vi blev väldigt nöjda! Vi hade sprayat håret med orange och rosa färg också, men det var efter vi tog kortet!


                                             image6
 
Jag lovar att jag ska börja blogga mer nu igen, om det änns är någon som läser min blogg, dvs.


KRAAAAM PÅ DEEEEEJ!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, vad bra det blev. Ni kommer att vinna för ni är så himla Bäst. Älskar er :)

2008-04-07 @ 16:08:00
URL: http://ebbaanna.blogg.se
Postat av: saga

oohhh, guu va snygga vi var ;)hehe det ska bli kul på vårshowen

2008-04-07 @ 16:16:38
URL: http://kajaktjejen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0