ewelina, ewelina, ewelina :'3

Vardags 2008-04-08 18:17:11

Idag på skolan böjade vi med att se tre filmer om vatten, sjukt trist. Sen hade vi engelska och efter lunchen hade vi matte, sen efter det blev det slöjd - träslöjd -.- det är skit tråkigt. Jag håller på med en låda, men nästa gång är jag nog klar (: Efter skolan var jag med ewelina! Vi körde guitar hero, pluggade, pratade lite med sara och skratt atacker hann vi också med :D. När hon for hem åt jag middag, och nu på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror jag ska städa rummet och gå ut med hunden (:

HEEEiiiiiDDOOOO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeaah, har en egen rubrik :D

2009-01-25 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0