disco, disco, disco :D

Moa gillar 2008-04-27 18:23:22
YO!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, har inte pallat bara + att jag inte har något att skriva. Men i fredags var jag iaf på NLV discot! I början blev det något tjorv så de fick inte släppa in några fler, men sen blev det bra igen och det var sjukt kul! Vi dansade och umgicks och så. Idag var jag med Ewelina och vi satt vi datan ettt tag och sen gick vi ut med hunden (: När vi var på väg hem ringde sara och undrade om hon kunde vara med oss, och det kunde hon såklart. Så då var vi med henne. Vi gjorde inte specielt mycket, pratade och satt lite vid datan igen. Sen behövde sara gå hem och då såg jag coh ewe på televison (: Ikväll blir det inte så mycket, chilla och se tv. Om inte någon vill umgås förstås. Det känns som att jag har jätte mycket press på mig i skolan. På tisdag har vi matte prov coh det kommer att gå svin dåligt känns det som. Och på onsdag ska vi bli klara med våra berättelser, det kommer jag aldrig att hinna med. Undra vad jag ska göra då ;s. Men som tur är, är vi lediga på torsdag och fredag. Och snart far jag ju till frankrike, och snart slutar skolan! (y) Just nu är jag bara less på skolan, jag orkar inte med den ;o. Men man får stå ut. 17 maj bär det av till FRANCE! :DD SKOJJ SOM FAAN! När jag komemr hem efter två veckor i sol och bad är det bara sex dagar kvar till skolavslutningen! Det är ju snart det ! (a) Nog om framtiden, nog med allt skrivande. Eller kanske inte allt skrivande, måste skriva på berättlesen också..

PUSSSTJAOOO!

Kommentarer
Postat av: ewe

ha det roligt i frankrike :PppPpp

2010-10-23 @ 00:38:23
URL: http://eweo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0