basket, basket, basket! :*

Vardags 2008-04-05 14:42:08

tjennamoss i stugan!

idag har der varit fett kul! Det har varit basket matcher hela dag, men jag behövde stiga upp halv åtta -.- så jag var väldigt trött första matchen som vi spelade mot gammelstad, vi förlorade med 17 - 34. Under den matchen trampade jag snett också, så matchen där på - mot vråken kunde jag inte spela! ;( Vi förlorde med 24-25! ETT ENDA YNKA POÄNG! fatta sur man blev! Sen körde vi iaf mot Råneå, och vi VANN! Med 22 - 18, helt jämt! Ida gjorde till och med mål på fel korg så vi fick själv mål x) haha, men det gjorde inget. Råne blev helt sura och ville inte äns tacka för matchen! ;o dåliga förlorare. Sen har vi en till match mot Gladan, jag känner mig ganska taggad, så vi får se hur det går! :D

KRAAAMIIIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0